Zaradi dotrajanosti železniške infrastrukture, nujne modernizacije postaj, prilagoditve novim potrebam prometa na vseh evropskih koridorjih ter zagotavljanja večje varnosti so se dela na drugem tiru na relaciji Maribor -Šentilj-državna meja z Avstrijo pričela že leta 2018, takoj po izdaji Uredbe o državnem prostorskem načrtu za izgradnjo drugega tira med Mariborom in Šentiljem ter državno mejo z Avstrijo.
Ta odsek železniške proge je bil zgrajen leta 1846 v okviru gradnje t.i. Južne železnice med Dunajem in Trstom.
Projekt je v teku in je razdeljen na dve fazi:
Izgradnja pesniškega viadukta sodi, poleg predora Pekel in podvoza Pesnica, med projekte izgradnje nove trase na odseku Počehova-Pesnica ter med inženirsko najzahtevnejši sklop del v okviru 1. faze projekta. Viadukt bo v dolžini 900 m prečkal pesniško dolino; po dokončanju celotne trase bo zagotovljeno električno vozno omrežje, protihrupna zaščita ter vožnja s težjimi in sodobnejšimi vlaki hitrosti do 120 km/h (sedaj največ 80km/h). Zaključek je predviden v prvi polovici leta 2023.
Vabimo vas na voden ogled vidukta, 8. 9. od 9.00 do 13.00.
Pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na strokovnem dogodku pridobijo 2 kreditni točki iz izbirnih vsebin skladno s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev.