Vprašanje:
Neko podjetje ima v najemu manjši poslovni prostor (pisarna, 10m2) v poslovnem objektu (ocena požarne ogroženosti objekta je 2, maksimalno število oseb v objektu je 90).
Pravilnik o požarnem redu pravi:
Delodajalec, pri katerem v izmeni opravlja delo do 300 delavcev, mora poleg obveznosti iz prejšnjega člena v požarnem redu za vsako izmeno in za vsako lokacijo, kjer opravlja dejavnost, izmed zaposlenih določiti osebo, odgovorno za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije. Na vsakih dodatnih 300 delavcev v izmeni mora določiti še po eno odgovorno osebo.
Zanima nas sledeče:
V tej pisarni ni stalnih delovnih mest (delajo v matičnih prostorih). Namenjena je prihodu zaposlenih (posamezno) za 1-2 uri, 2x na teden. Pisarna je mišljena za kratek razgovor s stranko, odprta od 8.00 - 18.00. Takih zaposlenih je 10, ki se menjujejo po dogovoru, ko je pisarna prosta.
Kakšna je praksa v takih primerih glede oseb, odgovornih za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije? Mora biti vseh 10 zaposlenih usposobljenih za to ali je glede na specifiko dopustno kako drugače?
Odgovor:
Za ogled vsebine se morate
brezplačno registrirati ali prijaviti v svoj račun.