Ureditev dela od doma, če zaposleni dela še na drugih lokacijah

09. 4. 2024 | Avtor: Tanja Bohl

Vprašanje:

Zaposlenim večkrat tedensko omogočamo delo od doma, kar je urejeno z notranjimi akti, poleg tega pa tudi z Izjavo za varno delo od doma, ki jo mora pred začetkom zaposlitve podpisati vsak zaposleni. Nekajkrat je že prišlo do situacije, ko je npr. zaposlena, ki prihaja iz BiH, čez vikend šla na obisk h družini, nato pa je še v ponedeljek ostala v BiH in delala na daljavo. Zanima me, kakšen bi bil najboljši način, da pravno-formalno uredimo take situacije? Drug zaposleni je npr. prejšnji teden polovico dneva delal od doma, polovico pa iz mestne knjižnice. Kaj lahko storimo, da je podjetje v takih primerih "krito", če pride do npr. poškodbe med opravljanjem dela ali do česa podobnega?

Odgovor:

Za dostop do vsebine postanite naročnik:

Nazaj